top of page

NIEUWS

08-11-2023: NIEUW GAMMA BESTELWAGENS: BERLINGO, JUMPY EN JUMPER IN HET NIEUW

Citroën vernieuwt z'n gamma bestelwagens.  Zowel de Berlingo, Jumpy als Jumper krijgen het nieuwe familie-gezicht van het merk mee.  Naast deze ingrijpende face-lift wordt het interieur ook stevig aangepakt.  De nieuwe versies zijn bestelbaar vanaf vandaag.

citroen-e-berlingo-utilitaire-2023-bd.jpg
citroen-e-jumpy-2023-bd.jpg

23-10-2023: NIEUWE CITROËN Ë-C3: VERGEET ALLES WAT U WEET OVER ELEKTRISCHE AUTO'S

De Nieuwe ë-C3 vindt elektrische mobiliteit opnieuw uit: compact, van Europese makelij, betaalbaar voor iedereen en vooral zonder compromissen op het gebied van design, comfort en uitrusting!

Met een rijbereik van 320 km (WLTP) en snelladen van 20 % tot 80 % in 26 minuten is de ë-C3 de ideale wagen voor je dagelijkse verplaatsingen.  Hij is uitgerust met de modernste infotainment-, connectiviteits- en veiligheidsvoorzieningen om je reizen te vergemakkelijken.  Daarbovenop is hij gebouwd in Europa!

e-C3

30-09-2022: CITROËN ÖLI: PROEFSTUK VOOR EEN DUURZAME TOEKOMST

"Elektrische wagens ontwerpen is goed. Maar voor ons volstaat dit niet.

Onze concept car Citroën Oli [all-ë] is zo licht mogelijk gemaakt om zo weinig mogelijk elektriciteit te verbruiken, terwijl hij je toch een rijbereik van 400 km garandeert. Hij is ontworpen met gerecycleerde en recycleerbare wisselstukken om zijn levensduur te verlengen. Dus, slaan we samen de juiste richting in?"

-We hebben Citroën Oli [all-ë] volledig ontworpen om hem zo licht mogelijk te maken.

-Citroën Oli gaat de uitdaging aan om de essentie te behouden zonder in te boeten op je comfort.

-Is ontworpen met gerecycleerde en recycleerbare wisselstukken die eenvoudig hersteld en vervangen kunnen worden, wat zijn levensduur verlengt.

-Heeft als doel een inspiratie te vormen voor de toekomst van een familiale, betaalbare, duurzame en vrolijke mobiliteit.

citroen_oli_33.jpg

27-09-2022: CITROEN NEW LOGO & BRAND IDENTITY

Citroën onthult een nieuwe merkidentiteit en een nieuw logo, het begin van een nieuw, modern en opwindend tijdperk voor het merk dat 103 jaar geleden werd geboren. Met deze nieuwe identiteit illustreert Citroën zijn objectief om zijn missie naar betaalbare elektrische mobiliteit te versnellen en de waarden van toegankelijkheid, durf en het welzijn van de klant, die centraal staan in zijn genen, verder uit te breiden.

Het nieuwe logo maakt deel uit van een nieuwe merkidentiteit die wordt toegepast op alle fysieke en digitale media en gaat gepaard met een veelbelovende nieuwe merkhandtekening "Nothing moves us like Citroën".

Citroen_Brand_Block_Black_RVB.jpg

29-06-2022: NEW CITROËN Ë-C4 X

Citroën onthult het nieuwe model van zijn gamma: New ë-C4 X. Citroën blijft trouw aan zijn DNA en zet de codes nog eens op zijn kop. New Citroën ë-C4 X combineert de elegantie van een fastback-silhouet, de persoonlijkheid van een SUV en het tijdloze karakter van een berline. De 4,6 meter lange New ë-C4 X neemt alle comfortvoorzieningen van Citroën over, zoals de Citroën Advanced Comfort® ophanging en de Advanced Comfort-zetels. Bovendien biedt hij een koffervolume van 510 liter. Hij omvat ook de allernieuwste technologieën van Citroën, waaronder My Citroën Drive Plus, die voor het eerst verscheen op New C5 X. 

opde-wegcitroen-c4-x-2022.jpg

12-01-2022: NEW CITROËN C5 AIRCROSS

Sinds zijn lancering in 2018 wist de C5 Aircross zich te onderscheiden in het zeer competitieve segment van compacte SUV's dankzij zijn ruimte aan boord, zijn modulariteit en vooral zijn ongeëvenaarde comfort. Deze know-how is het resultaat van onze ervaring in MPV's, en dit gedempte karakter is een echte handtekening voor Citroën en onderscheidt hem van de concurrentie. Vandaag is de C5 Aircross nog steeds een referentie op het vlak van praktische bruikbaarheid en biedt hij een meer serene ervaring aan boord. Dit gevoel wordt nog versterkt door de plug-in hybride versie, die in Europa meer dan 30% van de mix vertegenwoordigt.

De nieuwe C5 Aircross wordt gekenmerkt door een verandering van expressie en een verlangen naar vooruitgang in termen van waargenomen kwaliteit. Hij wordt rijper en zal in de smaak vallen bij een clienteel die een meer uitgesproken en zakelijk karakter verwacht.

citroe__n-new-c5-aircross-2022-2.jpg

10-01-2022: CITROËN C3 WAS POPULAIRSTE AUTO VAN BELGIË IN 2021

De Citroën C3 was namelijk het bestverkochte model van 2021, met 9.128 nieuwe exemplaren op onze wegen. De veelzijdige stadswagen stond in geen enkel gewest op de eerste plek, maar verkocht goed in zowel Vlaanderen, Brussel als Wallonië en scoort alles samengeteld dus beter dan de Volvo XC40, die op de tweede plek staat met 8.945 nieuwe inschrijvingen. 

3-citadines-c3-fiesta-i20-2021-3.jpg
bottom of page